lördag 23 maj 2015

Melodikrysset V21/2015

Lördag igen. Göteborgsvarvet i dag. Löparna får springa i klart med blåsigt väder och tempen kommer att ligga rund +10°. Själv så blir det nu först krysset för att sen övergå till V75, som en vanlig lördag...

-----

L3. Skivor (Tunna skivor) "Everybody´s somebody´s fool" (Connie Francis)
V6. Westlife "Unbreakable"
L2 & L13. Lasse + Trio (med bumba) (Berghagen) "Blad faller tyst som tårar"
L12 & L10 & V8 & V9. We + Are + The + World
V13. Ture (Nerman) "Den vackraste visan om kärleken"
L7. OD (Orphei Drängar)

Nyheter och leta på Google...

L15. Yohio "Heartbreak Hotel"
L1 & V14. Downton + Abbey
V5. Lill (Lindfors) med Jacques Werup. "Gör mig lite levande igen"
L4. Ull "Bä, bä vita lamm"
V1. Dolly-Style "Hello Hi"
V11. Noak "Fulvia Fästing" (Mikael Ramel)


10 kommentarer:

  1. Morning. Arbrå är med. +9 just nu. Förra året hade vi +26 den här dan. Skillnad de`. Nu vill vi ha nåt å bita i. Vidhåller Cajsa-Stina på V1.

    SvaraRadera
  2. Nu fattar inte jag om det ska bli"We are the World" För det var väl trio med bumba?

    SvaraRadera
  3. L13 TRIO. V13 Ture. så stämmer det

    SvaraRadera
  4. Om inte jag hörde fel blandade Eldeman ihop vågrätt och lodrätt på fråga 13.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tror inte det, jag har skrivit L13 med TRIO

      Radera
    2. Det var väl jag som strula till det. Ha det Gött. Lasse

      Radera