lördag 4 april 2015

Melodikrysset V14/2015

God förmiddag. Även om jag tycker om sport så gillar jag inte när de rubbar min lördagsmorgon...Vädret är i alla fall helt O.K. Babyblå himmel, vindstilla och +6° och en massa fågelkvitter. Så vädret får väga upp det negativa att det är bandy på radion. Verkar som Ryssarna kommer att vinna.. så snart dax för kryss..

------

L1. Kvinnaböske (Hasse Andersson) "Guld och gröna skogar"
L3 & V6. En + Itsy-Bitsy "Det var en itsy bitsy teenie weenie yellow polka dot bikini"
V1. Kanye-West "Only One"
L5. Syster "Syster Jane"
V8. Nordlander (Lars) (Tommy Körberg) "Mitt Liv"
L7. Flinta (Familjen Flinta)

Nyheter

L2. Nyström (Lene Grawford) "Barbie Girl" (Aqua)
V10 & V12. Bom + Äta "Bohus Bataljon" "Någonting att äta"
V11. Nsync "Bye, bye, bye"
V13. Cat (Stevens) " Morning has broken"
V9. Rött (Agent 007 ser rött)
L4. Whitney (Houston) "I will always love you"




6 kommentarer:

  1. Gissningen sprack direkt. Men solen skiner i alla fall.

    SvaraRadera
  2. Skriv Kvinnaböske om du vill ha ett badlakan.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bjärehalvön.. God morgon.... Var tog Lill-Babs vägen??

      Radera
    2. Ger mig. Svansen mellan benen.

      Radera
    3. Behöver du inte, tror du har en träffsäkerhet på över 90% :)

      Radera
  3. Glad-Påsk! trots onödiga bandyförlusten.

    SvaraRadera