lördag 28 mars 2015

Melodikrysset V13/2015

Då var jag hemma i Göteborg igen och har inga inplanerade Stockholmsresor på schemat. I Göteborg så har våren kommit, strålande sol, blå himmel och en svag vind, helt underbart.

-------

L2. Thorsten (Flinck) "Jag reser mig igen"
V7. Ers (Majestät) "Kungasången
L1. Petterson (Hjördis) "Syföreningens boogie"
V10. Stefan (Ljungqvist) "The lady is a tramp"
L4 & L9. Sven-Bertil + Egner
V1. Pettersson (Jenny) (Velvet)
V14. Bertil (Englund) "Flickan med positiv"

paus

L3. E-M-D
V6. Thor-Modéen
V8. Debbie (Harry) "Two times blue"
V13.& L12. Nu + Ta "Nu har jag fått den jag vill ha + Ta mig till havet"
L5. Nanne (Grönvall) "Ekan"
V11. Rut "Vad har du under blusen Rut"






5 kommentarer:

  1. Arbrå +3 här. Få se om Thor Berger dyker upp?

    SvaraRadera
  2. jag mena thor modeen

    SvaraRadera
  3. Fort var det gjort. Överkomligt igen, eller hur? UT I SOLEN. Kanondag. Trevlig helg.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lätt idag, ha en trevlig helg. Nu skall jag ta hem sjuan på hästarna idag. (tog två sjuor förra veckan)

      Radera