lördag 14 mars 2015

Melodikrysset V11/2015

God morgon och välkommen till ett kryss som sätter igång en halvtimme tidigare. I dag så kommer rättelsen från förra veckan L4. Igor. L4. stryks från alla insända kryss.
Ett fel på 19 år, tror jag har haft lite fler fel på mina kryss så det är lugnt Anders...

-----

V1 & L13. Zetterlund + Edda (Monica + Magnason) "En gång i Stockholm"
V16. Röda "Röda stugor vandrar vi förbli"
V12. Irene "Mjölarens Irene"
L1. Zelmani (Sophie) "Always you"
V6. Linnros (Oskar) "Hur dom än "
L2 & L4. Tand + Lös "Min tand är lös"

Nyheter och kaffe

L3. Enrique (Iglesias) "Still Your King"
V8 & V11. Af + Ugglas (Caroline) "Snälla, snälla"
L9. Ögon "Två mörka ögon"
V14. Under (solen) (Weeping Willows)
L15 & V7. Du + En
L5 & L10. Dans + Fame


7 kommentarer:

  1. Arbrå här. -4. Nu kör vi.

    SvaraRadera
  2. kanske min gamla barnlåt"zambesi" kommer med.

    SvaraRadera
  3. Snacka om felchansning. Jag gör en Eldeman.

    SvaraRadera
  4. Ja, då var det gjort. Slapp inte finsk covers idag heller. Kom ihåg solförmörkelsen på fredag. Dröjer 24 år till nästa så blir med all sannolikhet min sista. Mycket sport resten av dan. Ha det gött.

    SvaraRadera