lördag 12 oktober 2013

Melodikrysset V41/2013

Nu är hösten här på riktigt. Strålande sol och vindstilla. ca. 6 grader och träd i alla färger. Efter krysset blir det en tur till Åby och lite trav, inte jag utan hästarna. Själv skall jag sitta och avnjuta en god lunch och vinna en massa pengar....

-------

V11. Yes (Yes Sir I Can Boggie)
L12. Stig (Järrel) "Solvalla valsen"
V16. Evig "En evig sång" (Thore Skogman)
L1. Freestyle "Vill ha dig"
L15 & V5 & L2 Jag + Ett + Litet "Jag vet ett litet hotell"
V1. Fältskog (Agnetha) "Dance Your Pain Away"
L3. Sibelius (Jean) "Finlandia"

Kaffe

L4. Olivia (Newton-John) "Grease"
V6 & V14. Blinka + Stjärna (Blinka lilla stjärna)
V8. Satellit (Kari Mikkonen - Tekokuu) Ted Gärdestads
L13. Väg "Bereden väg för herran" Psalm
V10. Anna (Bergendahl) "This is my life"
V9 & L7. Ta + Av "Ta av dig skorna"

Tack och Hej - ÅBY nu

2 kommentarer:

  1. Tjena +5 Arbrå.här. Sjukskriven sen 5v. Väntar på hjärtop. Tur att melodikryss och korsord finns. Å du, håll en tumme för att man har piggnat till före 19nov. har nämligen blivit uttagen att delta i"Vem Vet Mest" inspelning i Göteborg. Pirrigt.(en moster hade anmält mig). Lagom inledning på krysset. Trevlig helg

    SvaraRadera