lördag 17 oktober 2015

Melodikrysset V42/2015

10 veckor kvar på året.. snacka om ett år går snabbt, snabbare och snabbare från år till år. Hoppas tiden bromsar upp lagom till min pension så jag hinner njuta lite av pensionen (9,5 år kvar)..Göteborg bjuder på en gråmulen höstmorgon med +8°. Efter krysset som vanligt försöka att plocka in V75:an så jag kanske kan gå lite tidigare....(Pension)

-----------

V10. Tina (Turner) "What´s love got to do with it"
L1. Argentina "Don´t cry for me Argentina"
L2. Vetlanda "Kan du inte texten till refrängen" Signaturen till Skivor från Vetlanda
V1. Arvingarna "Ta mig tillbaka nu"
L3. Nya "Från nya världen" (Frome the new world)
V6 & L4. Gotland + Andersson (Josefin Nilsson och Benny Andersson)

Paus

V8. Ekman (Gösta) med Lena Nyman "Vad har du i fickan Jan?"
V14 & L5. Randy + Newman "Short People"
V11. Pist (Pernilla Wiberg) "Privilege"
L11 & V9. Per + Persson (Peps) "Stjärnan i mitt liv" (Per-Åke)
V7 & V12. Are + We (Ju mer vi är tillsammans) "The more we are together"
L13. Py (Bäckman) "Långt härifrån"



5 kommentarer:

  1. Arbrå +- 0 Njuter av nya världen. Finns bättre inspelning av Dvorak.

    SvaraRadera
  2. Benny verkar ha fribiljett till Melodikrysset.

    SvaraRadera
  3. Inga problem idag(heller). Lycka till med kusarna. Blir det för mycket vinstpengar kan du få mitt kontonummer. Ha de gött-

    SvaraRadera
    Svar
    1. Blir det mycket pengar så köper jag en husbil och kommer upp och hälsar på dig...

      Radera
    2. Finns travbana i Bollnäs. 1,5 mil från Arbrå.

      Radera