lördag 3 oktober 2015

Melodikrysset V40/2015

Dagens lösning kommer under dagen. Har gäster från Malmö som jag måste servera frukost till....
Oj, det hann bli söndag.. ja,ja så är det när man har trevliga gäster.. men nu har de åkt så här kommer krysset.

---------

V1. Superstar (Jesu Christ Superstar) (Agnetha Fältskog) "Vart skall min kärlek föra"
L4. Tullen "Around the world" (Jorden runt på 80 dagar)
L2 & V6 & V9. Pugh + Rogefeldt + Grymlings "Mitt bästa för dig"
L11. Sara (Varga) "Spring för livet"
L13. Rea (Chris) "Josi´s tune"
L12. Lorry "In the stone" (Earht wind & Fire)

En mikro paus.

V7. Om (Bamselåt.. ) "Håll om mig"
L8. Wille (Crafoord) "Missarna"
L5. Rut "Vad har du under blusen Rut" (Nils Dacke)
L1. Springsteen (Bruce) "Linda Paloma" med Patti Scialfa
L3. Ruff "Jag hade en gång en båt"
L10. Yves (Montand) "Les feuilles mortes"


1 kommentar:

  1. Hur jag fick ett lån från Christy Walton Finance, har hamnat i händerna på bedrägerier tills jag träffar den här trogna långivaren som gav mig ett lån på 70 000 kronor nu tror jag att det fortfarande finns riktiga långivare online, här är e-postmeddelandet (christywalton355@ gmail.com) hos långivaren om du är i behov av ekonomisk hjälp kan du kontakta honom för hjälp: christywalton@gmail.com

    SvaraRadera