lördag 31 januari 2015

Melodikrysset V05/2015

Då var snart januari till enda. Nu skall vi bara klara av en kort februari och förhoppningsvis en mild mars månad så är våren snart här :). Göteborg har ett par cm snö och nollgradigt, vindstilla men med en gråblå himmel som skvallrar om ev. mer snö...

-------

V9. Annie. "Tomorrow" (Amy Diamond) (Annie´s song)
L4. Gunnar (Wennerberg)
V3. Magnus (Carlsson)  (Barbados) "Världen utanför"
L1. Butterfly (Madama Butterfly - Puccini)
V8 & L6. Tio + Rally (Tio i Topp och Rallygänget)
V10. L-E-L (Lars-Erik Larsson) "Pastoralsvit"

Paus

L2. Cher "The shoop shoop song"
L5 & V5. Polaren + Per "Balladen om Fredrik Åkare"
V13 & V12. Bryan + Ferry "You can dance"
V7. Ur
L3. Moraeus (Kalle) "O sole mio" (BAO)
V11. Du + Är "Du är min man"


15 kommentarer:

  1. Tjena. Nya datorer. Håll en tumme. Hittills verkar allt okey. Kanske Kanarie-Kvartetten dyker upp idag. Grymt med snö väntas så man tvingas nog till en innedag. Lasse i Arbrå -2.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Morron. Uppe tidigt idag, ute och skottat?

      Radera
    2. Behövs nog en traktor under morgondagen

      Radera
  2. måste man skriva båda orden när man kommenterar? svårt ibland att se vad det står.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag menar. När man som jag väljer att kommentera anonymt kommer rutan att man inte är en robot upp. Vidare måste man försöka tyda 2 krångligt skrivna ord. Har blivit mycket mer tidskrävande. Har du nå tips för snabbare kommentering?

      Radera
    2. Nej.Vilket alternativ ska jag då välja?

      Radera
    3. Jag vet faktiskt inte, men du har en pil bredvid "Svara som" vad har du för alternativ?

      Radera
  3. Provade med min mailadress. då saknades webbadress. Lite krångligt för mig just nu. Provar på gamla sättet. Tipsa om du har nån smartare väg.

    SvaraRadera
    Svar
    1. ok
      Ha en skön vecka, och lyssna inte för mycket... öronen kan trilla av ;)

      Radera
  4. Lycka till imorgon

    SvaraRadera