lördag 3 januari 2015

Melodikrysset V01/2015

I natt stormade redigt här i Göteborg, trodde ett tag att fönstren skulle blåsa in.... Nu så har det mojnat och ute i väster ser jag den blå himlen komma emot mig. Det är helt snöfritt efter några regniga dagar och temperaturen visa 5°.Nu är vi på rätt sida, kryss nr. 1... snart sitter vi här med kryss 20 och 23° ute...

-------

V1. Saltkråkan
L2. Lotta (Engberg) "Världens bästa servitris"
V6. Betty (Boop) "Boop oop a doop"
L1. Sebastian "No one else could"
L11 & V8. Sten + Stanley "En vanlig dag"
V10. Orsa (Spelmän) "Michola-Polskan"
L5. Nöt (Nötknäpparen) "The Nutcracker"

Kaffe och Nyheter

V7 & L4. Knut + Kent (Finell) (Fågeln Knut)
V15. Namn "När vindarna viskar mitt namn"
L13. Orm (Djungelboken, Kaa)
L12 & V14 Iron + Maiden "Daydreaming"
L3. Kay (Pollack) "Gabriellas sång" (Såsom i himmelen)
L10. Yohio "Heartbreak Hotel"




2 kommentarer:

  1. Jorå jag är med efter visst strul med Mozilla. (jag och datorer.....). Arbrå +1

    SvaraRadera