lördag 29 november 2014

Melodikrysset V48/2014

29 November och fortfarande plusgrader och ingen snö ännu? När hände det senast? Göteborg har i dag en grå dag med +2° och en svag vind.

-------  OTROLIG SEG UPPKOPPLING!!!

L3. Ernman (Malena) "Counting Miracles" ihop med Jerry Wiliams
V8. Svara "Michelangelo" här med Shanes
L1 & V1. Landskap + Lundell "Jag trivs bäst i öppna landskap" Ulf Lundell
L2. Niklas (Strömstedt) "Byns enda blondin" Sven-Ingvars
L14 & V6. Av + Naken "Jag klär av mig naken" Lennart Palm
V11. Axel (Öman) "Det var en gång en sjöman"

Nyheter

V13. Petra (Marklund) "Sanningen"
V12. Lasse (Berghagen) "Hemma igen"
L4. Läderlappen
V7 & V9. Dylan + Roy (Bob och Orbison) Traveling Wilburys "Handle wiht care"
L5. Stan "Gamla Stan"
L10. YES "Leave it"




5 kommentarer:

  1. Jodå, jag är med. Arbrå -5 och sol. Överkomlig start på krysset.

    SvaraRadera
    Svar
    1. God Morgon.
      Själv har jag en väldigt seg uppkoppling.... så inläggen tar en stund att ladda upp.

      Radera
    2. yes så var det klart

      Radera
  2. Behöver man nåt uppiggande ibland är ett bra tips att lyssna på YES -Låten Owner of the lonley heart. Trevlig helg Lasse.

    SvaraRadera