lördag 31 maj 2014

Melodikrysset V22/2014



God morgon från Göteborg. Tro det eller ej, det är +10 på både sol och skuggsidan... kan bero på att solen saknas, så också vinden. Enligt YR (Norska vädertjänsten) så skall det komma några droppar regn mellan 10-12 men solen är tillbaka till 18:00.
Oj, YR är inte att lita på, två minuter efter jag skrivit inlägget så kom regnet.. 30 minuter innan 10:00 ;)

------


L4. Mauro (Scocco) "Sarah"
V6. Underbart (kalle moraeus)
L7. Ror "I en grönmålad båt"
V8. Guns-N-Roses "Paradise City"
L10. Owe (Thörnqvist) "Rumba i Engelska parken"
L3 & V11. Lust + Fägring (Lust och fägring stor) "Lascia Ch´io Pianga"


Kaffe och Nyheter

L11 & L12. Få + Ge "Låt mig få ge dig min sång (Lasse Berghagen)
L9. Sanne (Salomonsson) "Hvis du forstod"
L1. Nygren (Varg-Olle)
V4. Miley-Cyrus "Wrecking Ball"
L2. Fyra "Oxdragarsång"
L5. Lady-Gaga "Applause"



3 kommentarer:

  1. Tjena! Mulet +11, regnfritt Arbrå är med.

    SvaraRadera
    Svar
    1. ser nu att det jag skriver inte kommer med, får göra om efter krysset

      Radera
    2. Den Berghagarn hade man inte hört."låt mig få ge dig min sång"

      Radera