lördag 13 juli 2013

Melodikrysset V28/2013

Välkomna till Melodikryssbloggen.

Sitter på Hisingen i Göteborg där vädret är perfekt, inte för varmt och inte för kallt. 20 grader och lite moln som håller solen i schack.

-----------------------

V10. Agnes (Carlsson och Björn Skifs) "When you tell the world you´re mine"
L1. Sebastian (Johann Sebastian Bach)
V7. SOS
L2. Isaksson (Patrik) "Under mitt tunna skinn"
V6. Beatrice (BAO) här med Lennart Palm.
L4. Stenen. (Den Vita Stenen) av Bengt Hallberg

Västekot och mer kaffe!

V12. Turner (Tina) "The Best"
L9. Over "Over the rainbow"
L3. Törnqvist (Rebecka) "One hour drive"
V8. Queen "Killer Queen"
L11 & L5. Är + Nu (Vår bästa tid är nu)
V1. Stiftelsen "En annan värld"



Då var kryss nr. 28 avklarat. Tack och hej!

4 kommentarer:

  1. måste väl bli stiftelsen på slutet

    SvaraRadera
  2. nu ska jag sätta mig på min vespa-82, primavera, och åka till bollnäs på veteranutställning. Trevlig helg från lasse"stiftelsen" arbrå

    SvaraRadera
    Svar
    1. Låter härligt. Själv skall jag rensa i garaget...

      Radera