lördag 11 maj 2013

Melodikrysset V19/2013

Hej alla Melodikryssare.

Har vaknat upp på en "Hotellbåt" i Stockholm efter att tillbringat en mini weekend i huvudstaden. Var och tittade på "Rain Man" igår. Nu skall det ätas frukost för att sen bege sig hem till Göteborg. Jag vet inte hur snabbt svaren kan dyka upp i dag, men var så säkra på att de kommer någon gång under dagen/kvällen.

Sitter på Rygerfjord (Hotellbåten) i Söder Mälarstrand. Får se hur länge jag kan direktreferera innan vi måste packa in oss i bilen och ta oss tillbaka till Göteborg.



------

V9. Orsa (Spelmän) "Födelsedagsvals till Mona" BAO.
L4. Crafoord (Wille) "Missarna"
V4. Cajsa-Stina (Åkerström) "Oslo"
L2. Katt "Har du sett min lilla katt, den är svart och vit"
L3. Åtta "Jorden runt på 80 dagar" Lars Roos
V6. Agnetha (Fältskog) "When you relly loved someone"

Nyheter.

L7. Hambo "Hambo om bakfoten"
V10. Marie (Serneholt) "Salt and pepper"
V8&L11. Vi + Igen "Vi möts igen"
L5&V12. Alice + Cooper "No more Mr. Nice guy"
V14&V13. Dröm + Om "Drömmen om Elin"
L1. Ljungström (Olle) "Eviva Espana"





2 kommentarer:

  1. TJENA.
    Behöver nog inte fråga om RAIN MAN var bra.
    Mina grannar var där förra veckan.
    Själv hamnade jag i telefonterror från mina 2 rektorer ang. tjänstefördeln. inför hösten.
    Hur fan kan man ringa under en helg?

    Nu ska jag koppla av och lösa NÄTKRYSSET
    ARBRÅ-LASSE hälsar.
    p.s. klippte gräset 1:sta ggn.

    SvaraRadera
  2. Klipper du gräset innan snön har smält??
    Ringa på helgen é inte godkänt och absolut inte mellan 10-11 på en lördag.
    och ja, du behöver inte fråga... den var bra, nu ser jag bara fram emot filmen 100-åringen som klev ut .... som kommer i december med Robert Gustafsson som 100:åringen..

    ha en go vecka.

    SvaraRadera