lördag 27 april 2013

Melodikrysset V17/2013

Då kör vi Aprils sista kryss.
Här i Göteborg så är det som vanligt underbart väder.. Sol, lätta små vita molntussar och på solsidan står tempen nästan på 20 grader (måste fixa en termometer på skuggsidan också). Fåglarna kvittrar och buskarna börjar skjuta lite skott men träden är fortfarande lövfria. Nästa lördag så vågar jag nog lova att det har börjat att skifta färg till grönt..



-----

V12. Wolff (Rikard) "Pojken på månen"
L13. Fia "Känner du Fia Jansson"
V15+L11+L4. Caroline + Af + Ugglas "Nothing left to say"
L2+V7. Djungel + Gam (Djungelboken)
L14. Bo (Setterlind) "Drömmens skepp" Staffan Percy
V14. Bal (Askungen)
V1. Rodriguez "Suger Man"

Paus Nyheter och Kaffe.

L1+L3 Robin + Idol (Stjernberg) "California King Bed"
V9. Nig (Nig och kuta runt)
V6. Bruno (Wintzell) "Kärlekens första kyss"
V10. Naken "Jag klär av mig naken"
V8. Min "Han är min sång och glädje" (There goes my everything - Elvis Presley)
L5. Zimmerman (Bob Dylan - Robert Allen Zimmerman) "Blowin´in the wind"



Då var kryss 137 avklarat.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar