lördag 5 januari 2013

Melodikrysset V01/2013

Ja, då var det ett nytt år... och det startades med "trängselskatt" här i Göteborg.. inte roligt, men hoppas på en folkomröstning. Men, men...

ÅRETS första kryss börjar snart och där är ingen trängselskatt. (än)


L2. Rulla-In-En (boll och låt den rulla) Gösta Linderholm
V12&L3. Vrethammar & Li (Sylvia Vrethammar och Miss Li) "Oh Boy"
L14. Apa (Tänk om jag hade en liten Apa)
L10 & V1- Petra & Marklund "Händerna mot himlen"
V11 & V5. We & Are (We are all the winners) (Nick Borgen)
V7. Fred (Åkerström) "Jag ger dig min morgon"

Paus

L4. Darin "Du är den vackraste jag mött" (Magnus Ugglas)
L12 & L13. Vi & Har (Vi har så mycket att säga varandra)
V9. Snöar (Titta det snöar - Titta jag flyger) Povel Ramel
V8. Isaksson (Patrik) "Mitt Stockholm"
V6. Rolf (Ernst) "Bättre dag för dag"
L1. Martin (Stenmark) "I keep falling"


God fortsättning på er, nu skall jag ut och betala skatt. (Trängselskatt)

3 kommentarer:

  1. kan det vara m
    artin ljung och ernst rolf kvar, vild gissning

    SvaraRadera
  2. Helt problemfritt idag.Ut och trängs nu. Ta med stålar till skatten. Arbrå hälsar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Politikerna här i Göteborg måste jobba för Samhall.... även om du bor utanför City och skall åka till Oslo eller Malmö utan att passera staden så måste du betala trängselskatt???

      Radera