lördag 25 juli 2015

Melodikrysset V30/2015

Välkommen till Melodikryssbloggen. Sitter i ett regnigt Göteborg med vintertemperatur (+12°).
Tycker inte lördagarna är sig lika när inte Lisa Syrens röst hörs i etern...Tur att man inte ersätter Eldeman för då hade man kunnat lägga ner lördagarna...

------

L3 & V14. Trollkarlen + Oz (Trollkarlen från Oz) "Over the rainbow" (Eva Cassidy)
V9. Waller (Fat) "After you´ve gone"
L4 & V10. Ekorre + Ide (Ekorrn satt i granen och Mors lilla Olle)
V3 & V7. Tove + Lo "Habits"
L13 & V12. Min + Arm "Sov på min arm" (Tomas Blank) "Nocturne"
V15. Helen (Sjöholm) "Tobakshandlarvisa" (BAO)

Nyheter och lite kaffe

V5 & L2. Larz + Kristerz "Varför vill du inte ha mig"
L1. Aladdin "A whole new world"
V8, Dusty (Springfield) "Son of a preacher man"
L6. My-Way (från Happy Feet - Robin Williams - A Mi Manera)
V6. Mio "Mio min Mio" (Dana Dragomir)
V11. Roy (Orbison) "You got it"


9 kommentarer:

  1. Morrn. Håller fullständigt med dig. Arbrå +17 strålande sol.

    SvaraRadera
  2. Lazze-Thomazz kan vara en blivande ztor danzzorkezzter

    SvaraRadera
  3. Bara förutspått kvar. my way, ray och mio

    SvaraRadera
  4. Dj-la miss. Gräsmattan väntar. Ha det bra

    SvaraRadera
    Svar
    1. jag slipper klippa, skönt med regn... ha det

      Radera