lördag 29 mars 2014

Melodikysset V13/2014

Nu är våren här på riktigt. En klarblå himmel med en stor rund gul SOL. En svag bris och +9 grader (men tittar jag på solsidan så visar tempen +16) "Nu är (snart) den förbannade sommaren här" Men innan det så kör vi ett kryss till...

---------

V7. Logan (Johnny) "Hold Me Now"
L1. Wien "Mina drömmars stad"
L4. Eagles (Koivu Ja Tähti - Hotel Carlifornia)
V10 & L5. Shirley + Bassey "Moonraker"
L6 & V14. Las + Vegas (Martin Stenmarcks Las Vegas)
L2. Uggla (Magnus) "Jag Är Jag"
L12. Er "Goddag på er alla mitt namn är Karl Nilsson"

Kaffe

V8. Bo (Kaspers Orkester) "Låt mig komma in"
L8. Borås (Frank Sinatra) "New York, New York"
V13. Sov
V3 & L3. Weeping + Willows "It Takes A Strong Heart To Love"
L11. Hög "Hög Standard" här med Herr Palm
V9. Tove (Styrke) "White Light Moment"

Då var veckans kortaste timma till ända..

6 kommentarer:

  1. Eagles på finska inget för mig tack. Arbrå +9.

    SvaraRadera
  2. amerika, allsång och måne ska väl in idag

    SvaraRadera
  3. måste spekulera lite mellan uppgifterna.

    SvaraRadera
  4. Ganska överkomligt idag. Trevlig helg, Lasse

    SvaraRadera