lördag 25 januari 2014

Melodikrysset V04/2014

God morgon alla Melodikryssare. Göteborgarna vaknar upp till en ganska fin dag. En klar himmel med en svag vind och -6 grader. Skulle jag inte jobba så hade dagen varit perfekt med en naturpromenad med hunden och en termos.

-------

L1. Dellert (Kjerstin) "O, min Carl Gustaf"
V8 & L2. Lisa + Nilsson "Var är du min vän"
L4 & L14. Fly + Me "Fly me to the moon" (The Shadows)
V7. Young (Paul) "Everytime you go away"
L6 & V14. Gå + Min (Vart skall du gå min lilla flicka)
V15 & V16. Lena + Benny "Hasta Manana" (Båda Andersson)
L13. En "Med en enkel tulipan" (Béla Sanders Orkester)

Nyheter och kaffe.

L3. You "All you need is love"
V1. Danny (Saucedo) "Todo el mundo"
V5 & L9. Orgel + Luta
V10 & L11. Mustang + Sally (Mar-Keys)
V12. Roos (Ewa) "Karnevalen"

Nästa lördag sänds krysset som vanligt. Vecka 6-8 så är det OS, så V6 börjar krysset kl. 08:05, V7 kl. 06:30 och V8 kl. 08:05.

3 kommentarer:

  1. luta måste det bli

    SvaraRadera
  2. Hörde varken orgel eller luta på snabbgenomgången. Arbrå -9 hälsar.

    SvaraRadera