lördag 9 februari 2013

Melodikrysset V06/2013

Hej på er alla kryssare. I dag så kör jag "live" från Göteborg.
Göteborg i dag -5 och grått.... men jag tror på 7:an i dag (V75) så det blir nog en bra dag


V10 & V13. Sarah + Dawn (Finer) "Moving on"
L12. Re (Do Re Mi)
L2. Izabella (Scorupco) "I write you a love song"
V6. Vivaldi
L3. Eld (Genom eld och vatten) här med Bamse normalt med Sarek
L1. Edvard (Grieg) "Morgon"
V1. Elaine (Paige) "I get a kick out of you"

Paus

V4. Ben (E King) " Spanish Harlem"
L4. Bukett "Sjösala vals"
V7 & L8. Rogefeldt + Linda (Pugh och Miss Li) "You could have it"
V5. Sun (Here come the sun)
V9. En (I morgon är en annan dag)
L14 & L11 We + Are "We are the Champion"


Då tackar jag för mig och önskar er alla en bra vecka, så syns vi nästa lördag men då klockan 11:00

2 kommentarer:

  1. Trodde du menade 7:an i Melodifestivalen.
    Lugn början på krysset.
    Lasse från -15 Arbrå

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kommer inte att se festivalen, jobbar.... men som miljonär, hoppas jag

      Radera