lördag 31 mars 2012

Melodikrysset V13/2012

God morgon på er. Dags för mars månads sista kryss. Enligt radions nyheter så kommer det att falla en del snö runt om i landet. Här på Västkusten så har vi i alla fall klart och fint väder dock bara en plus grad.

V12. Evert (Evert av Eddie Meduza) Spelades i "Ring så spelar vi" för en timme sen.
L3. Thorsten (Flink) "Jag reser mig igen"
V7 & 6. Orefeus & I (Orfeus i underjorden - Jacques Offenbach)
L4. Elfenben
V9. Sång (En sång en gång för länge sen) "Green, green grass of home"
L1. Vid "Jag har bott vid en landsväg i hela mitt liv"
V3. The Moniker. (Want To Be Chris Isaak - This Is Just the Beginning)

PAUS och KAFFE

L8. Augusti (Lena PH - Månsken i Augusti)
V10. Magiska (Blixtar och dunder magiska under. Plötsligt en dag har det hänt)
L2 & L11. Grekiska & Ett (Helena Paparizov - My number one)
V8. Ark (Noaks Ark - här utan Svante Thuresson, tyvärr)
V13. Tutti (Tutti Frutti - Little Richard)
L5. Orup (Från Djursholm till Danvikstull)

För anonym ang. V7. kommer snart ett i fyllt kryss



För er som inte kan läsa mina kråkfötter



Kommentarer? tvilling.tvivlaren@gmail.com

1 kommentar: