lördag 9 augusti 2014

Melodikrysset V32/2014

Då var det lördag igen och snart dags för veckans kortaste timma...Göteborg bjuder på en solig morgon. Vita slöjmoln på en blå himmel, en svag vind och 20°. Enligt väderprognosen på radion så är regnet på väg mot Västkusten, men mig gör det inget för jag skall jobba.

------

L1. Anita (Hegerland) "Mitt Sommarlov"
L6 & V5. Lasse + Liten
L3. Williams (Jerry) "Did I Tell You"
V12 & L7. Mot +Vindar (Mot alla vindar)
V13. Eva (Dahlgren) med Nisse Hellberg "Jag är en fågelskrämma, jag"
V6 6 V8. Love + Is "Love Is In The Air"

Kaffe Nyheter

V9 & V3. Lars + Winnerbäck "När det blåser från ditt håll"
L2 & V11. Ack + Du "Ack Värmland du sköna"
L9. Lena (PH) med Nanne "Drama Queen"
V10. En (Kvanting)
V14. Strand (Bette Midler) "Wind Beneath My Wings" Filmen "Stränder"
L6. Ernman (Malena) "La Bohéme - Quando Me´n Vo"


6 kommentarer:

  1. Tjena: Lugn början på krysset. Arbrå +21, soligt hälsar.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tja, dom flesta börjar nog tröttna på mina klaganden. Men bra är det inte.
      Börjar tröttna själv. Hoppas du är piggelin.

      Radera
    2. nja, men skall inte klaga orkar ju jobba 11 tim/dag...

      Radera
  2. Kan det bli strand? I så fall är det bara Ernman kvar

    SvaraRadera
  3. Med såna här lätta kryss minskar chansen att vinna brickan. Vi kanske ska tillverka en egen med hjälp av lite tejp och färg. Ha det bra på jobbet. Lasse

    SvaraRadera