fredag 3 augusti 2012

Melodikrysset V31/2012

En underbar fredagskväll på altan med både öl och vin (bytte ut vattnet till vinet mot öl, funkar inget vidare)
Himlen är klarblå en svag bris, undra hur morgondagen ser ut.... Ny rapport kommer lagom till krysset i morgon. ha en skön fredagskväll...

Efter en regnig natt så ser det ut att klarna upp, vinden hjälper till att få bort molnen. Temperaturen ligger på 20 grader och solen skiner på mig.
Om en 1/2 timma kör vi. (09:30)

V9 & L1. Lars & Berghagen (med Jan Malmsjö "Då är sommaren säkert här")
L5. Summertime.
V12. Ragtime
V1. Beach-Boys "I get around"     (utloggad, var tvungen att starta om datorn)
L4. Ovan (Ovan där)
V7. Nemo (Kaptenen på ubåten Nautilus)
V8. Holken (Tjo va det var livat i holken i lördags)

Pausen kom väl till pass nu - fick fylla i krysset på nätet en gång till, phu!

L3 & L9. Händel & Lust (Bo Widerbergs "Lust och fägring") Georg Fredrich Händel "Lascia ch'io pianga"
L2 Arholma (Ö i Stockholms skärgård)
V6. Rihanna
V10. Glader (En av de sju dvärgarna i Snövit)
V11. No (Dr. No)

Vilket data krångel jag haft i dag!!!






9 kommentarer:

  1. Ska vi trycka in bruno mars på L1?
    Lasse Rbrå

    SvaraRadera
  2. Jag menade V1. Arbrå

    SvaraRadera
  3. trodde ett tag att du hade somnat efter vinet igår

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo visst sommnade jag efter vinet igår, men det berodde inte på vinet....

      Radera
  4. Svar
    1. Phu!!! Jävla datorer. 3 omstarter, fått fylla i krysset varje gång samtidigt som jag har fått skriva alla frågor och svar för hand!!!

      Radera
  5. Livet går vidare utan datorer

    SvaraRadera